Update - Reisverslag uit Red Beach, Nieuw Zeeland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Red Beach, Nieuw Zeeland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Juni 2011 | Nieuw Zeeland, Red Beach

Hello Everybody!

Het is al weer even geleden dat ik een verhaaltje heb geplaatst dus zal weer even een update doen. Ik ben hier ondertussen al weer bijna 7 weken (donderdag) dus het gaat echt heel snel!

Eigenlijk lijdt ik een vrij ‘normaal’ leventje hier. Door de weeks werk ik en in de weekenden zie ik de vriendinnen en gaan we wat leuks doen. Het is niet heel normaal want er zijn ook wel wat dingetjes gebeurt in de afgelopen weekjes.

Heb de afgelopen 2 weken wel een ziek kind thuis gehad dus dat verpeste mijn vrijheid een beetje en kon ik niet gaan en staan waar ik wilde. Maar goed voor zieke kindjes moet ook gezorgd worden al waren ze niet zo ziek en konden ze vrijwel hun eigen gang gaan.

Heb tussen neus en lippen door ook nog een dagje met Tom gehad in Auckland. Was erg gezellig geweest. Even lekker bij gekletst.

Ben dan ook maar even een kijkje gaan nemen in het Aucklands museum. De kinderen vonden dat ik hier naar toe moest dus even wat vriendinnen gecharteld en op pad. We hadden eerst met wat nieuwe meiden afgesproken in het centrum omdat. Omdat hun geen auto hadden en we met teveel waren voor mijn auto moesten we lopen! Het regende die dag echt super erg dus toen we bij het museum aan kwamen was iedereen dan ook helemaal nat van top tot teen. Hier heel eventjes rondgelopen en daarna eigenlijk alleen maar zitten kletsen in het café :p Toen ik daar was herinnerde ik me weer waarom ik nooit naar museums ga!!

Op school heb ik ook een vordering gemaakt! Op maandag en woensdag ga ik gezellig naar mijn eigenlijk klasje maar op vrijdag zit ik voortaan in de IELTS klas. Dit is engels op Cambridge niveau en een stuk hogere als mijn eigen klas. IELTS klas ik wel moeilijk maar ik leer daar meer als in mijn eigen klasje!

Afgelopen weekend was niet zo heel bijzonder. Ben wel naar een Rugby game geweest met de mannen en dat was echt super leuk. De jongens vonden het geweldig dus dat was hartstikke leuk om te zien. Zaterdag had ik beetje geluierd en s avonds een afscheidsfeestje. Zondag ben ik naar de Mall geweest met wat vriendinnen en daar een beetje rondgehangen.

Australië is inmiddels geboekt dus daar kijk ik heel erg naar uit!! :D Alleen wordt het dan reizen met een backpack i.p.v. mijn roze koffer, hihi! Mijn trip zal er als volgt uitzien: vertrek 25 dec. naar Melbourne. 28 dec. vertrek ik naar Sydney met het vliegtuig. Tom vertelde dat de weg van Melbourne – Sydney niet veel bijzonders was en vliegen waarschijnlijk goedkoper was dan een bus was en dat was ook zo. Ik blijf dus niet zo lang in Melbourne dat komt omdat ik met oud&nieuw in Sydney wil zijn en de goedkoopste vlucht gaat op de 28e. Vanuit Syndney vertrek ik 2 jan met een bus naar Brisbane. Hier kan ik nog stoppen in verschillende plaatsen natuurlijk. Welke dat precies worden weet ik nog niet en misschien ga ik dat daar dag per dag bekijken. 13 jan. vlieg ik weer terug naar Auckland waar ik dan nog een weekendje heb voordat ik weer moet beginnen met werken.

15 juni had ik een kijkje genomen op mijn mams verjaardag! Hartstikke leuk was dat. Bedankt Lieke dat je me meenam in je armen :p

Voor de vriendinnen: Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad bij Guus Meeuwis & in Highstreet. Aan de foto’s te zien wel. Volgende jaar ben ik er weer gezellig bij dames! :D

Liefs xx

  • 19 Juni 2011 - 12:18

    Lieke:

    haa meis! je hebt er weer een leuk verhaaltje over geschreven! hahaha het was echt leuk dat je er even bij kon zijn woensdag.. echt maf dat dat kan eigenlijk he! voor de rest heb ik je al veel gesproken dus wist ik al veel. ik ben volgens mij wel de eerste!! spreek je snel! xxxx

  • 19 Juni 2011 - 13:00

    Marie-Jo:

    Wat super dat je reis geboekt is naar Australie. Waanzinnig. We gaan zo naar de dansuitvoering van Djoeke.
    Twan is door het dolle heen en feest iedere dag! veel liefs, Marie-José

  • 19 Juni 2011 - 15:15

    Mama:

    Hey Marieke, het was super dat je op mijn feestje erbij was.
    Fijn dat je toch even hebt kunnen meegenieten van de sfeer. Jij wel dan aan de thee en wij aan de rose. Zoals je als schrijft is het leven op dit moment rustig voor je. Hopelijk is er niemand ziek deze week zodat je weer naar school mag. Toppie dat je een klasje hoger zit bij de engelse les. Lekker makkelijk hoef straks helemaal niet meer te spreken in het buitenland. Papa voor de franse,duiste taal en jij de engelse taal. En Noud waar benjijnu.nl

  • 19 Juni 2011 - 15:55

    Pien:

    Marieke!!

    Hèhè eindelijk weer een update:P.. Maar het meeste wist ik eigenlijk ook al wel. Maar toch altijd weer leuk om iets van je te horen! Echt gaaf man naar Australië! Guus was echt super leuk geweest, hadden heel fijne plekken want de 4 rijen voor ons zat niemand dus konden gewoon dansen, polonaise en alles dus was ideaal! Waren gisteren niet meer naar high street geweest want ons moniekske was ziek en anouk en ik nog gaar van vrijdag dus toen zijn we met Mike en Geert gaan bowlen en daarna mexen in de v. Was ook gezellig! Verder is hier ook niet veel bijzonders gebeurd sinds ik je voor het laatst gesproken heb;) Spreek je snel weer!
    Xxxx

  • 19 Juni 2011 - 17:23

    Papa:

    Hallo Meisje,
    Kom net terug van weer een uitvoering openluchttoneel, en die naam doet het ook echt eer aan. tussen de buien door spelen we de sterren van de hemel, vanmiddag hadden we al bijna de boel geannuleerd maar er kwam opeens veel publiek en toen hebben we toch gespeeld. was erg leuk met af en toe een beetje regen. leuk dat je de trip naar Australië hebt geboekt,geweldig dat je dit doet!! het was inderdaad ook heel apart dat je er woensdag toch bij was,de techniek staat voor niets!! Volgend jaar denk ik dat ik Abraham wordt in NZ,zoals het er nu naar uit ziet!! lijkt mij geweldig hoewel een feest zoals bij Marij ook geweldig was! misschien wel allebei, feest EN reisje NZ. zoek wel een goede sponsor! kusjes Papa ( Noud wat ben je laat met reageren?? )

  • 19 Juni 2011 - 17:42

    Noud:

    Hoi Marieke,

    deze keer niet de eerste, maar ja dat ging niet anders want ik stond op de tennisbaan naar een partij van Bas te kijken. Ja leuk dat je nog wat nog meekrijgen van de verjaardag van je moeder. Zo was je er toch bij!
    Nou zo te lezen gaat het je nog steeds goed. Helemaal top!
    Tot horens.....

  • 20 Juni 2011 - 13:00

    Marij:

    Wat was er te zien in het museum in Auckland. Ben wel zeer benieuwd??

    Gr. mama

  • 21 Juni 2011 - 07:23

    Corianne:

    Hé Marieke,
    Wat tof dat je met oud en nieuw in Sydney bent! Lijkt me echt super! Je hebt groot gelijk dat je even oversteekt nu je toch "in de buurt" bent ;) Ik heb weer genoten van je verhaal en kijk weer uit naar het volgende. Groetjes, Corianne

  • 29 Juni 2011 - 20:59

    Marie-Jo:

    Ik zie dat het maar 13 graden is bij jou! Moet je al truien aan?
    Hier hebben we noodweer gehad, na 2 dagen van 34 graden. Je weet het: hier is het alles of niets!
    Morgen diploma uitreiking van Twan.
    veel liefs uit Odijk, Marie-José

  • 03 Juli 2011 - 22:04

    Els:

    Hoi, hoe gaat het met je Engels?
    Denk je ook al in die taal?
    Jullie mam heeft de wandel4-daagde hier mee gelopen, Goed hè!
    En de reis is ook al geboekt voor maart geloof ik.Leuk om naar uit te kijken!
    Knap dat je naar australie gaat, alleen?Zal wel een aparte kerst worden!
    Hier beginnen de vakanties ook langzamerhand, wij gaan naar Kroatië(alweer voor het 5e jaar).
    N-Z is nét te ver,haha!
    Werk en leer ze, en tot je volgend verhaaltje!! Gr.uit de Lijsterboog.

  • 05 Juli 2011 - 11:13

    Anouk:

    Hee Marie, is het nog geen tijd voor een nieuw verhaaltje?? X

  • 05 Juli 2011 - 19:08

    Marie-Jo:

    Lieve Marieke, jullie pap en mam kwamen zaterdag even aan. Was heel gezellig.
    De reis is inderdaad geboekt. Gaaf hè.
    Wij gaan aanstaande vrijdag samen naar la douce France. We hebben er heel veel zin in.
    Veel liefs en tot horens, na de vacances skypen we weer! hahaha.
    liefs, Marie-Jo en de aanhangsels.

  • 17 Juli 2011 - 14:49

    Rian Berens:

    Hallo marieke
    klopt het dat je vanaf juni niet meer hebt geschreven of kijk ik niet goed
    Maakt niet uit
    Ik hoor wel dat je het goed maakt daar leuk dat je ook nog wat meer gaat bekijken
    Heel veel groetjes van Ton en Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Red Beach

Au pair

3 mei 2011, vertrek NZ

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Verlaat australië verslag

02 Januari 2012

Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour!

30 December 2011

Laatste dagje MELBOURNEE!

27 December 2011

MELBOURNEEE!

26 December 2011

AUSTRALIEEEE!
Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 24405

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: