Laatste dagje MELBOURNEE! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu Laatste dagje MELBOURNEE! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

Laatste dagje MELBOURNEE!

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 December 2011 | Australië, Sydney

27 dec; laatste dagje Melbourne alweer.. We waren later wakker dan gepland dus ontbijt gemist. Nou vond ik dat niet zo heel vervelend want om de hoek was dat lekkere bakkertje toch dus :p Vandaag gingen we rond Melbourne om alle dingen nog te zien die we wilde zien. We waren naar St. Paul's Cathedral gelopen om daar de gratis toeristen bus te pakken naar Fitzroy garden. Dit was dus gewoon een park, niets bijzonders :p Daarna zijn we doormiddel van de gratis circle city tram naar Queen Victorias market gegaan. Dit was z'n souveniers markt. Ik heb niets gekocht op 5 paar sokken na maar Theresa had echt alle souveniers kraampjes afgezocht naar souveniers :p Toen zijn we even wat gaan lunchen. Theresa wilde graag naar het Aquarium maar ze wist niet wat ze moest doen.. Toen had ze besloten niet te gaan en in plaats daarvan wilde ze terug naar de markt om z'n grappige tekening van haarzelf te laten maken :p Wat denk je kwamen we terug op de markt was die meneer natuurlijk al weg, haha!

Toen hadden we de tram weer gepakt naar de Harbour. De Harbour in Auckland is de vele male leuker. The one in Melbourne is alleen maar restaurants en appartementen. We hadden hier wel even een terrasje gepakt. :)

Daarna weer terug de stad in. Theresa wilde wat snoepjes mee brengen voor haar Duitse vriendin in Sydney dus waren we naar het snoepwinkeltje gegaan.. Kom ik daar binnen hebben ze gewoon drop :D dus ik kon het natuurlijk niet laten om wat dropjes te kopen :p

Haha, ik heb trouwens de hoofdstraat van Melbourne al vaker gelopen dan dat ik Queenstreet in Auckland heb gelopen denk ik terwijl ik daar al 8 maanden woon, hahaha!

Die avond hebben we niets meer gedaan. Was vast mijn tas in gaan pakken voor de volgende ochtend. Onze kamergenootjes kwamen ook weer terug. Ze zijn echt heel aardig. The girl is geinterreseerd in Nederlands voetbal vertelde ze! ;) Toen vertelde ze dat het in Melbourne zo vlak was vergeleken met Korea. Hahah ik zei; moet je maar is naar NL komen voor mij is Melbourne heuvelachtig! Keek ze me zo aan; en vraagt ze hebben jullie helemaal geen bergen in NL dan?? :P

Daarna zijn we gaan slapen om volgende ochtend WEL te ontbijten en om uit te checken. SYDNEYY here we comee! :D :D

  • 30 December 2011 - 07:25

    Anouk:

    Hee, klnkt allemaal heel erg gaaf. Volgens mij is Sydney ook super leuk. Veel plezier met de jaarwisseling daar! Die is toch al een paar uurtjes eerder dan in NL? Zal wel mooi zijn. Geniet ervan meid! xx

  • 30 December 2011 - 19:45

    Marie-José:

    Gaaf Marieke. Om 16.00 uur Nederlandse tijd is het bij jou Nieuwjaar!!!
    Happy new year met alles wat maar wenselijk is voor je! Heel veel plezier. We zien Sydney vast op tv. Wel zwaaien hoor! Dikke nieuwjaarskussen uit Odijk, Marie-Jo.

  • 01 Januari 2012 - 10:22

    Els:

    Jaaaaaaa,sorry het is lang geleden dat ik je site bezocht,maar vannacht sprak ik je moeder ( nieuwjaar ) en die zei dat je aan het reizen was.Vandaar dat ik nu weer bij gelezen ben!
    Machtig hoor wat je allemaal doet en meemaakt. De laatste maanden komen in zicht,en nog allerlei leuke dingen te doen.Volgens mij kunnen je ouders niet wachten tot het maart is!
    Geniet verder zou ik zeggen,en een happy newjear!! Gr.Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Au pair

3 mei 2011, vertrek NZ

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Verlaat australië verslag

02 Januari 2012

Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour!

30 December 2011

Laatste dagje MELBOURNEE!

27 December 2011

MELBOURNEEE!

26 December 2011

AUSTRALIEEEE!
Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 24398

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: