Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour!

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Januari 2012 | Australië, Coffs Harbour

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!!!!

Sydney was amazing. Dit is echt een hele leuke stad en heb ook weer wat leuke dingen gedaaan. Zo ben ik naar Wildlife park geweest en heb ik kangaroes en koala's gezien, super schattige beestjes! De tweede dag in Sydney kwam ik mijn kamergenootjes van Melbourne tegen during the day dus daar heb ik gezellig mee rondgelopen en gekletst.

Zaterdag had ik met Theresa en Josefin afgesproken en zijn we naar Imax theater geweest naar Happy Feet 2 3D. Dit is echt een hele leuke film. Hun hebben een scherm van zo'm 6 meter lang en 3 breed denk ik? Daarna zouden we naar een hotel gaan om een drankje te doen en dan kon je de stad heel mooi zien schijnbaar. Toen we daar aankwamen en er 5 mensen voor ons in de lijn stonden hadden ze besloten dat het te druk was en toen maar weer gingen dus heb ik het uitzicht moeten missen! Was een heel chique hotel en ik was eigenlijk ook niet helemaal gekleed om daar naar binnen te gaan dus misschien maar goed ook, haha!

NYE hadden Josefine en ik om 2 uur een plekje in de Botanic garden opgezocht. We kwamen in de lijn naar binnen Brazilianen tegen dus die kwamen bij ons zitten. Toen zat ik daar 5 minuten en een beetje om me heen te kijken kwam ik een meisje tegen van mijn stage bij de ANWB in zeist, echt super toevallig! Die was nog met 2 andere NL'ders dus die kwamen ook gezellig bij ons zitten. Zij is een au pair in Sydney dus echt super toevallig dat we elkaar naar 2 jaar daar tegenkomen..

1 januari ben ik naar Manly beach gegaan, dat is waar Josefine logeerde dus heb ik de ferry gepakt en daar gezellig de dag doorgebracht. Daar s avonds eventjes wat gaan drinken in Manly en toen de laatste ferry terug want ik moest vanochtend om 5 uur opstaan want om 6.15 vertrok bij bus naar Coffs Harbour waar ik nu dan ben!

Hier ga ik het rustig aan doen, wasje draaien en even geld besparen.. 5 januari ga ik door naar Byron Bay. Dit schijnt een hippie town te zijn maar wel ontzettend gezellig dus we zullen zien!

Het is hier echt super lekker weer, heel warm! 30-35 graden denk ik zo..

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke jaarwisseling hebben gehad? Ik wel in ieder geval. Was niet op stap geweest daarna want dat was me echt veeeeelste duur! 25 tot 50 dollar om ergens binnen te komen..

Tot het volgende verhaaltje liefste volgers!! :D

Dikke kus & knuffel vanuit het zomerse AUSSIE!!! <3

  • 02 Januari 2012 - 10:11

    Anne:

    Echt super toevallig dat we elkaar tegen kwamen haha! Maar was echt een super leuke dag! :D

  • 02 Januari 2012 - 10:33

    Noud:

    Heb je wel naar dat geweldige vuurwerk kunnen kijken, dat schijnt toch wel heel beroemd te zijn. Afijn, de beste wensen voor jou voor het nieuwe jaar end at je nog maar een mooie tijd mag hebben.....

  • 02 Januari 2012 - 12:23

    Lieke:

    Sooo dat weer.........jaloers! Geniet er van, wij gaan nu ook even twee daagjes weg! xxx

  • 02 Januari 2012 - 15:57

    Guus En Carla:

    Hoi Marieke

    De beste wensen voor 2012, maar als ik zo je verhalen lee heb je eigenlijk niks meer te wensen. Lekker weer, leuke omgeving en fijne mensen om je heen.
    Geniet er maar van!!
    Leuk dat je weer af en toe verhalen schrijft. Ik ben een trouwe volger.
    Groetjes uit het Juweel

  • 03 Januari 2012 - 16:03

    Astrid En Ruud:

    Heej Marieke, ja hoor 30 tot 35 graden!
    Hier is het op dit moment echt Hollands weer oftewel regen, regen en nog eens regen.
    Bij deze de beste wensen voor 2012!
    maak er en te gek jaar van!
    Maar zo te lezen ben je daar al goed mee bezig.
    Hier in Beek maken we onszelf zo langzaamaan weer op voor carnaval.....altijd gezellig zoals je weet.
    Veel plezier nog daar Down Under......ja ja ik kom ook wel eens van de zandpad af!
    Groetjes en sproetjes Astrid

  • 03 Januari 2012 - 16:03

    Astrid En Ruud:

    Heej Marieke, ja hoor 30 tot 35 graden!
    Hier is het op dit moment echt Hollands weer oftewel regen, regen en nog eens regen.
    Bij deze de beste wensen voor 2012!
    maak er en te gek jaar van!
    Maar zo te lezen ben je daar al goed mee bezig.
    Hier in Beek maken we onszelf zo langzaamaan weer op voor carnaval.....altijd gezellig zoals je weet.
    Veel plezier nog daar Down Under......ja ja ik kom ook wel eens van de zandpad af!
    Groetjes en sproetjes Astrid

  • 03 Januari 2012 - 18:45

    Marie-José:

    Lieve Mariekske! Heel gelukkig nieuwjaar! Gaaf zeg je verhalen. Ik heb ook zo'n zin in mooi weer!!!
    Fay Koolen uit Odijk was ook in Sydney, was zij de stagiaire toevallig????
    Hier storm en regen! Vandaag de mooie paarse kamer omgetoverd tot stoere mannenkamer voor Bart!
    Veel liefs en blijf genieten. Groeten van ons allemaal, Marie-Jo.

  • 04 Januari 2012 - 20:11

    Djoeke:

    Lieve mariek jij ook een gelukkig nieuwjaar!! Leuk verhaaltje weer.
    Koala's lijken me ook schattig ja!!
    Zo klein is de wereld dus, dat je mensen uit Zeist of all places zeist tegen komt! tis gewoon belachelijk. Maar wel lache!! Nou geniet en doe voorzichtig;) liefs djoek

  • 08 Januari 2012 - 12:15

    Mama:

    Waar hang je rond op het moment. Wat ben je aan het doen? Wat heb je gedaan ? xxxx tot horens.

  • 13 Januari 2012 - 23:10

    Daddy:

    Fijn dat we jou weer heelhuids in Auckland hebben kunnen spreken via skype. We gaan nu echt aftellen richting 8 maart.xxxpa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

Au pair

3 mei 2011, vertrek NZ

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Verlaat australië verslag

02 Januari 2012

Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour!

30 December 2011

Laatste dagje MELBOURNEE!

27 December 2011

MELBOURNEEE!

26 December 2011

AUSTRALIEEEE!
Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 24409

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: