MELBOURNEEE! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu MELBOURNEEE! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

MELBOURNEEE!

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 December 2011 | Australië, Melbourne

2e dag, Boxing Day (2e kerstdag)

Hier weer een kort verslagje vanuit Melbourne! Deze dag waren we om half 9 opgestaan na een heerlijke nachtje geslapen te hebben. Zijn we naar beneden gegaan voor een heerlijk gratis :) ontbijtje. Daarna hebben we onze spullen gepakt en zijn we de stad in gegaan. We zijn even een groot wearhouse in gegaan waar ik 2 hempjes had gekocht want echt in al mijn kleren zitten gaten en/of scheuren. Achja het is niet voor niets boxing day he :p Daarna zijn we naar Flinders Station gelopen. Dit is een heel groot station in Melbourne. Daarna zijn we bij Federation Square naar het informatie centrum gegaan om wat prijzen op te vragen van het Immigratie museum en het Aquarium.

Vandaag was de St. Paul's Cathedral wel geopend dus natuurlijk even binnen geweest. Daarna hebben een bezoekje gebracht bij het Immigration museum. Het museum was heel interresant! Allemaal verhalen van mensen die vertellen waarom ze naar Australie zijn geemigreert en hoe dat was. Heel leuk. Toen weer terug richting de stad om nog even wat te winkelen.

Toen we terug kwamen hadden we 2 kamergenoten erbij. Broer en zus vanuit Korea. s Avonds zijn we nog even terug gegaan naar Flinders Station om foto's te maken van de verlichte merry christmas sign. Op de terug weg naar het hostel hoorde we muziek op straat, hartstikke leuk. 3 jongens, 2 uit Oostenrijk en de andere uit Engeland waren muziek aan het spelen, acoustisch! Was super leuk dus hier even een half uur, 3 kwartier naar staan te kijken en luisteren natuurlijk.

Het weer was niet echt wauw maar dat was goed konden we lekker rondlopen etc.

Mijn volgende verslagje wordt vanuit het drukke SYDNEYYY!

Dikke kus, liefs xx Marieke

• 27 December 2011 - 08:16

Daddy:

Ik lees je verhaal en voel gewoon dat het enthousiasme bij je terug is en dat je met volle teugen geniet. Ik zou wel willen dat ik erbij kon zijn,hier is alles weer gewoon begonnen! xxx Daddy

• 27 December 2011 - 08:47

Lieke:

Marieke!!

Lees nu je verhaaltjes. Ben blij dat je het so naar je zin hebt aan de andere kant van de wereld. Hier zit kerst er ook weer op. Heeeel Veel plezier, geniet ervan!

X liek en jaap

• 27 December 2011 - 10:59

Pien:

Mariekee!

Wauw wat gaaf om te lezen wat je nu toch allemaal weer mee maakt. Vind het zo knap wat voor dingen je in je eentje onderneemt! Super veel plezier nog daar en geniet ervan meid!!
    XX

• 27 December 2011 - 11:06

Anouk:

Oehhhh klinkt goed allemaal. Geniet ervan, voor je weet is het voorbij! X

• 27 December 2011 - 15:58

Moniek:

He marietj super leuk om te lezen en dat je nu veel meemaakt ben nu al benieuwd na de volgende!! Xx

• 27 December 2011 - 16:17

Mama:

Ik denk toch echt dat je begeleiding nodig hebt daar in Australië. Zal ik me spullen maar pakken en komen. Lijkt me wel gezellig. Misschien iets voor volgend jaar.

Geniet ervan en kan niet wachten op je volgende verhaaltje.xxxx

• 27 December 2011 - 23:23

Myrthe:

FOTO'S!!!

• 28 December 2011 - 21:01

Noud:

Heey tof om weer wat te lezen. En leuk om down under te zijn met X-mas. Pappie en mammie kunnen ook niet wachten hoor!!!
    groetjes

• 28 December 2011 - 22:18

Marie-José:

GAAF Marieke! Geniet ervan.
    Morgen Bart zijn verjaardag. 16 jaar alweer. Veel liefs en heeeel veel plezier, Marie-Jo.

• 29 December 2011 - 18:16

Pama:

Krijgen we nog een update vanuit sydney?