voor ik het weet ben ik weg! (20 dagen) - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu voor ik het weet ben ik weg! (20 dagen) - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

voor ik het weet ben ik weg! (20 dagen)

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 April 2011 | Nederland, Hilvarenbeek

Lieve allemaal,

Alle voorbereidingen zijn gedaan. Alleen een internationaal rijbewijs nog, maar dat kan ik pas de dag voor vertrek halen omdat als je het koopt het vanaf die datum voor een jaar geldig is. Moet ik het alleen niet vergeten..

Nog 8 diensten op mijn werk en ook daar zal ik iedereen gedag moeten zeggen, vind het echt super jammer dat ik daar weg moet want had het echt heel erg naar mijn zin! Volgend weekend gaan we nog lekker met me ouders, jaap & lieke paar daagjes naar luxemburg. Wel raar want ben de laatste maanden meer op het werk geweest dan thuis en dan nu 4 dagen met je eigen gezin, hihi! :p wordt vast wel gezellig.

Collegaatje vroeg aan me of ik al langzamerhand wat spulletjes had ingepakt. Ik zeg tegen haar, nou als ik daar nu al begin krijg ik het spaans benauwd denk ik!! Dat wordt echt een ramp, mag in totaal 27 kilo meenemen waarvan 7 kilo aan andbagage, dat is toch nooit genoeg?? 29 april is mijn laatste werkdag, 30 april hoop ik nog even queensday te mogen vieren, 1 mei is mijn oma's 80e verjaardag en dat vieren we bij ons thuis dus dat is makkelijk, kan ik gelijk iedereen gedag zeggen en dan 2 mei geef ikzelf mijn goodbyeparty!

Voordat ik vertrek zal ik vast nog wel een berichtje achterlaten!

Liefs, Marieke xx

  • 13 April 2011 - 11:15

    Pien Schijvens:

    Wow Marieke, ik wist dat helemaal niet!!! Jij gaat zo'n leuke tijd hebben daar en ik ben zoooo jaloers op je. Geniet ervan! En als je nog tips nodig hebt, je weet me te vinden. x

  • 14 April 2011 - 21:41

    Klaar:

    Marieke......

    Je mag nog niet zo snel weg hoor....!!!!!

    xx

  • 14 April 2011 - 23:27

    Dagmar:

    Kia Ora!

    Jij gaat Nieuw-Zeeland echt geweldig vinden!!

    No worries.


  • 25 April 2011 - 13:20

    Miss Moniek:

    haai marie,,

    nog maar 8 daagjes!!
    geniet nog even van het mooie dorpje.
    En drink er eentje voor mij op je afscheidsparty jammer dat ik er niet bij kan zijn.

    xx

  • 29 April 2011 - 21:53

    Els Van Den Hout:

    Mag ik mee?.....please??
    Heel veel plezier daar tussen de
    kiwi's.
    Wat zul je veel ervaring op doen Marieke!
    Goeie reis alvast toegewenst, en ik zal je verhalen met plezier lezen.
    Gr. Els

  • 01 Mei 2011 - 16:55

    Moniek:

    He marieke,,

    Het is bijna zover:D!! Zullen we morgen even bellen? want daarna kan ik je natuurlijk alleen over msn spreken!! Gniet van je laatste zondag in beek en heel veel plezier op je feestje

    xx

  • 04 Mei 2011 - 18:48

    Lieke:

    Zo en nu ben je weg. Ik ben heeel benieuwd naar je eerste verhaaltje vanuit je toekomstige thuis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilvarenbeek

Au pair

3 mei 2011, vertrek NZ

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2012

Verlaat australië verslag

02 Januari 2012

Sydney verslagen vanuit Coffs Harbour!

30 December 2011

Laatste dagje MELBOURNEE!

27 December 2011

MELBOURNEEE!

26 December 2011

AUSTRALIEEEE!
Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 24394

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: