nog maar 49 dagen voor vertrek.. - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu nog maar 49 dagen voor vertrek.. - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

nog maar 49 dagen voor vertrek..

Door: Marieke Cuijpers

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Maart 2011 | Nederland, Hilvarenbeek

Hallo Allemaal,

Iedereen weet inmiddels dat ik 3 mei vertrek als "au pair" naar Nieuw Zeeland! De tijd begint te korten want over 49 dagen zwaai ik mijn vertrouwde dorpje Hilvarenbeek uit. Vandaag ben ik een dagje vrij dus ben ik van alles aan het regelen voor mijn trip. Ik heb er heel veel zin in maar hoe dichter bij het komt des te spannender het ook is. Jullie zullen mijn nog 49 dagen in levende lijven kunnen volgen maar na die tijd zal het dan toch echt via deze site moeten. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Marieke

• 14 Maart 2011 - 18:19

Moniek:

Ik ga het bijhouden voeg mezelf nu al toe voor de mailservice:P

xx

• 14 Maart 2011 - 19:58

Klaar:

Nou Marieke, wij wensen je heel veel succes met de voorbereidingen!! Maar we gaan eerst nog 49 dagen van je genieten hoor!! En ik / wij zullen je zeker volgen via deze site maar vast ook van de verhalen van onze (nu nog hahaha) lieve buurtjes!!!!
    Succes met alles!

dikke kussen de buurtjes

• 21 Maart 2011 - 17:16

Lieke:

Nog 42 dagen Mariek!! Het begint nu echt dichtbij te komen;) xx

• 01 April 2011 - 14:18

Jaimy:

Hee meid,

Ook wij hier bij Etenstijd zullen je missen. We hebben je de afgelopen weken zoveel gezien en straks moeten we wel afkicken!
    Wel op 7 april nog een gezellige middag/avond/nacht met zn allen!

X

• 15 April 2011 - 20:41

Anja Groenen:

Ik blijf je volgen.
    Alvasteen goede reis, en heel veel plezier. Toi toi toi