Totally in the right place - Reisverslag uit Daniel Island, Verenigde Staten van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu Totally in the right place - Reisverslag uit Daniel Island, Verenigde Staten van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

Totally in the right place

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 September 2014 | Verenigde Staten, Daniel Island

Lieve allemaal,

Hier weer een berichtje van mij om aan jullie te laten weten hoe het met me gaat. Terwijl ik dit typ heb ik een avond op moeten passen. Chris is out of toen en Melody heeft bookclub. Lukas was naar cross country en Eliza Claire had een soccer practice dus gingen Pierce en ik daar naar toe. Ik heb Pierce moeten zeggen dat hij zijn Ipad niet mocht gebruiken en Eliza Claire heeft geen avond eten op. Ik vind zulke avonden wel heel erg uitdagend en zeker nu nog gaan ze kijken hoe ver ze kunnen gaan.

Afgelopen week was ik op zondag en maandag vrij. Dat beviel wel prima. Zaterdag ging ik spontaan op stap. Laura vroeg me om mee te gaan dus ik dacht waarom ook niet. Was een gezellige eerste avond uit. Ik zou zelf niet snel terug gaan naar die club om dat ik de muziek niet wauw vond. Er is wel tot een uurtje of 23.00u live muziek buiten, dat vind ik altijd wel gezellig. Op zondag ging ik shoppen met Laura. Ik kocht een maxi rok en een korte
broek. Het was gezellig. Maandag was het super weer. Ik ging op de fiets naar de bank om de laatste dingen te regelen. Oh wat was ik blij op mijn fiets. Het was super weer, ik had een goed muziekje opstaan en ik keek rondin deze geweldig mooie omgeving. 's Middags appte Pavlos of dat ik opde koffie kwam dus ik ben daar gezellig weeste kletsen. Maandag avond gingen Vanessa, Pavlos en ik naar een Ierse pub om een drankje te doen. Vanessa en Pavlos wonen allebei op Daniel Island. Ze komen allebei uit Duitsland. Vanessa gaat wel eens waar bijna naar huis maar was toch leuk om haar te ontmoeten.

Toen was het al weer dinsdag en begon mijn werk week weer. Het regende dinsdag heel de dag dus ik haalde Eliza Claire op van school en samen gingen we naar het aquarium. Dat was echt leuk! Melody, Eliza Claire en ik zijn gisteren bij Chicken-fil-a gaan lunchen in 1 van Chris zijn stores, hij heeft er 2. Was lekker. Ik nam een club kip, haha! Wel anders als bij de zwaan natuurlijk. Bij chicken-fil-a hebben ze wel de beste friet!! Melody had daar ook een interview met een meisje dat is geinteresseerd om in de middag voor Noah te zorgen. Er is nu een meisje maar dat gaat binnenkort weg omdat ze een baan heeft gevonden. Mocht er niemand zijn op korte termijn dan moeten Melody en ik het samen doen, wat ik niet erg vind overigens.

Voor de rest nog wat kleine dingetjes. Ik belde vandaag met AJ (vriendin uit Canada die ik ken vanuit NZ). Gaby (zweed) gaat AJ opzoeken in oktober en samen gaan ze met de auto mij op zoeken, SUPER VEEL ZIN IN!! Ze komen van 8-11 oktober :). Ik ben al weer 2 weken hier met de family. Ik ben echt happy hier. Dit is wat ik al zo lang en graag wilde en nu maak ik het allemaal mee :)

Gisteren stuurde een oud collega van me de nieuwsbrief en daar stond nog een stukje over mij in, super lief!! Toen ik dat las miste ik me lieve cliënten wel een beetje en besef ik me nog meer wat voor fijne tijd ik daar heb gehad!!

Gisteren is de kapster hier geweest. Het was echt nodig. Ze heeft mijn haar flink uitgedunt en nu voelt het niet meer zo zwaar. Het is ook wel een andere coupe maar geen drastische veranderingen. Dat komt misschien nog wel.

Morgen vroeg ga ik tennissen met Melody. Volgens mij hebben we een privé les. Die trainer had haar een berichtje gestuurd van; vrijdag 10.30u and bring your girl zodat we een team voor haar kunnen vinden zodat ze kan tennissen, super natuurlijk!! Hopelijk laat ik morgen wel zin wat ik in me heb want vorige week bakte ik er niets van.

Zoals jullie misschien wel horen ik ben al aardig gewend. Hoe is het daar? Jullie er ook al aan gewent dat ik weg ben??

Tot snel maar weer!

Liefs, Marieke



  • 26 September 2014 - 07:21

    Moniek:

    Wauw marieke, echt kei leuk om alles te horen!! Super fijn dat je het daar zo naar je zin hebt!! Ben alweer benieuwd naar je volgend stukje. Fijn weekend en spreek je snel
    Xxx

  • 26 September 2014 - 15:07

    Pieternel:


    fijn te horen dat je het zo goed naar je zin hebt daar. ziet er ook allemaal super geweldig en gezellig uit.
    Groetjes xx.

  • 26 September 2014 - 21:15

    Pien:

    Marie!

    Leuk om te lezen weer!! Fijn dat je je al zo thuis voelt daar en dat je het naar je zin hebt! Zou wel leuk zijn om een tennisteam te hebben daar, makkelijke manier om contacten te leggen! Niet dat jij daar ooit moeite mee hebt, maar toch haha! Skypen snel weer!!

    Xx Pien

  • 28 September 2014 - 08:26

    Helga:

    Hoi Marie ik zit nu voor het eerst even bij te lezen. Ben een week geleden terug gekomen van vakantie en moest gelijk flink aan de bak op het werk. Gisterenavond een geweldige avond gehad bij De Ypelaer. Andy en friends hadden een 5 gangen diner gekookt en de opbrengst is voor stg. ALS. Het was heerlijk en de opbrengst was 4435,= Goed he? Toppie om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je dus de juiste keuze hebt gemaakt. Ik kijk uit naar je volgende verhaal en wens je een hele fijne tijd toe. XXX

  • 28 September 2014 - 15:13

    LianD:

    Wij missen jou ook!!
    En ik vind het super gaaf om te horen dat je het zo fijn hebt!
    Geniet!!

  • 29 September 2014 - 23:17

    Ank :

    Nou heb ik zin in friet met kip whaha. nee geintje haha super leuk weer! Hoop dat je ons mailtje hebt gehad! xxxx

  • 08 Oktober 2014 - 13:27

    Mama:

    Ik zit net achter de computer mijn e-mail box door te spitten. Nu kom ik bij je verhaaltje uit wat ik natuurlijk al gelezen had maar nog niet had gereageerd. Ik vind het fijn dat je het na je zin hebt. Hier keert de rust weer terug. Jaap is vertrokken en het is erg rustig in huis. Vino het hondje van Jaap en Lieke is een scheetje. Je wilt het de gehele tijd knuffelen. Het is net een baby zo lekker zacht. Lekker, wat minder werken en genieten van mijn huisje. Vanmiddag ga ik werken bij Amarant. We zitten al weer te wachten op het volgende verhaaltje van jou. Gisteren naar de verjaardag van Rian geweest. Ik zal beide uitprinten en mee nemen naar de oma's. Want die zitten te wachten op een teken van leven van jou. Een fijne dag en misschien tot heel snel. xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 24378

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: