About the last 2 months! - Reisverslag uit Daniel Island, Verenigde Staten van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu About the last 2 months! - Reisverslag uit Daniel Island, Verenigde Staten van Marieke Cuijpers - WaarBenJij.nu

About the last 2 months!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Juni 2015 | Verenigde Staten, Daniel Island

Hallo lieve allemaal,

Vandaag lag ik op tijd in bed, ging ik wat door mijn foto's en toen bedacht ik me eens dat ik niet eens meer een verhaaltje hier op had gezet.

Family cirlce cup is een groot dames tennis toernooi dat gehouden wordt op Daniel Island bij de club waar ik tennis. Normaal spelen daar iedere jaar de zusjes Williams maar dit jaar niet helaas. Ik kende eigenlijk helemaal niemand die speelde maar het was wel super leuk om mee te maken. Ik ging 1 avond met een stel van ons tennis team en de 1 volle dag was ik met Mel geweest. Het was super lekker weer en gezellig.

Myrtle Beach is een stadje 2 uurtjes hier vandaan. Maria, Jenny, Laura en ik gingen hier met zijn 4e heen voor een weekendje. Ik wist niet waar ik beland was. Het is daar echt 1 grote kermis. Er was een reuzenrad en veel van die game hallen. Ook ligt het aan het strand maar daar was het niet echt weer voor. Uiteraard gingen we ook op stap en dat was me toch een feest! De MC van die club was een jongen uit Aruba dus die zong allemaal NLse liedjes voor mij door de microfoon, super grappig! We hebben in Myrtle Beach trouwens een helicopter vlucht gemaakt, super grappig om dat een keer gedaan te hebben.

Eind mei gingen we met zijn 4e naar Atalanta. Laura en ik voor een weekend klas en Jenny en Maria om the city te bekijken. Voor ons au pair programma moet ik 6 credits halen. Daarvoor heb ik de maand mei maandag en woensdag een cursus spaans gevolgd. Was op zich best leuk en volgens de teacher was ik best goed. Die spaanse cursus gaf me 2 credits en de weekend class in atlanta 4 dus dat was perfect. Vrijdag avond toen we in Atlanta aankwamen gingen we op stap. Maria had een andere au pair uit Iceland een berichtje gestuurd en die zouden we dan meeten downtown. Nou waar ze ons toch naar toe had laten komen!?? in THE GHETTO van Atlanta. Ik was de auto nog niet uit of wilde al weer omdraaien, mijn god. Gelukkig had Laura het ook zo gezien en zaten we dik een uur later weer in de auto naar ons logeer adres. Zaterdags hadden we een leukere bar gevonden. Toen een te gekke avond gehad, veel gedanst en gelachen!

Eliza Claire is al 4 weken thuis van school en de andere al weer 2. Drukke periode zo maar ook gezellig. Pierce heeft 2 weken een zeilkamp gedaan in de middag. Lukas, Pierce en EC zitten alle 3 bij de zwem team dus dat is iedere dag oefenen en 2x in de week een race. Is hectisch maar wel ontzettend leuk om te zien. Volgende week gaat EC een hiphop kamp doen en Pierce surfen. Noah is nog een week thuis en dat gaat hij 4 weken naar zomer kamp dat door school georganiseerd wordt. Dat is maandag t/m vrijdag van 9-3. Pierce gaat ook nog 12 dagen naar een sleep away kamp dus de kids hebben best een drukke zomer. Als ze nergens naar toe hoeven hangen we beneden bij het zwembad en doen we het lekker rustig aan aangezien het zo warm is. Temperatures van 38-40 graden voelt als 45.

We hebben officieel mijn au pair jaar verlengd met nog een jaar. :) Als alle papieren rond zijn, hopelijk in 2 weken, dan kan ik een afspraak maken bij de NLse ambassade om een nieuw visa aan te vragen en mijn ticket boeken naar huis. Dan kom ik lekker op vakantie voor 2 weekjes, kan ik iedereen weer zien en lekker rond fietsen op me fietsje, op de koffie bij me oude werk in Rijen en nog veeel meer leuke dingen doen! I'll keep you guys posted (here or on FB) :)

Warme en zonnige groetjes

xx Marieke

  • 18 Juni 2015 - 08:20

    Mama:

    Ik kan niet wachten om je weer voor een dikke knuffel. Xxxx

  • 18 Juni 2015 - 10:42

    Klaar:

    Wat leuk weer wat te lezen!!!
    We plannen snel n date voor in september...

  • 18 Juni 2015 - 12:08

    Pien:

    Bijna, bijna, bijnaaaa

  • 18 Juni 2015 - 15:15

    Lian :

    Gezellig dat je langs komt marieke!!!!!!! gaaf dat je nog een jaartje blijft.!!

  • 18 Juni 2015 - 22:03

    Djoeke:

    Leuk om te lezen mariek!
    Maar ik baal wel dat je maar 2 weken terug komt!!

  • 20 Juni 2015 - 12:33

    Pieternel:

    Leuk dat je nog en jaartje kunt blijven zeg. Hoop je te zien als je hier bent.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 24376

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 08 September 2015

Au Pair USA

03 Mei 2011 - 11 April 2012

Au pair

Landen bezocht: